Ovo je poseban vid nastave pomoću računara pogodniji u prirodnim, posebno tehničkim disciplinama, u kojima postoji mogućnost vizualizacije procesa. Suštinsko svojstvo računarske simulacije je modeliranje pomoću matematičkog aparata i/ili formalno-logičkih pravila. Sa stanovišta učenika posmatrano, simulacija pomoću računara obezbeđuje dvosmerni prenos informacija jer učenik može samostalno da manipuliše varijablama modela. Iako istraživačka funkcija simulacije pomoću računara jeste očigledna ona ne sme da zameni eksperimentalni, laboratorijski i praktičan rad u nastavi. U uslovima siromašnog školskog sistema, ipak dobija opravdanje da se koristi kao zamena eksperimenta jer je za mnoge instrumente potrebno daleko više opreme i sredstava nego za korišćenje računara.
Kolega, šta mislite, koliko je ovaj vid nastave primenjen u našoj zemlji?
ОдговориИзбришиPo mom misljenju i iskustvu, kompjuterske simulacije su nedovoljno primenjene u školskom sistemu. Možda je razlog za to loša tehnička opremljenost škola.
ОдговориИзбришиKoji su nedostaci primene simulacija u nastavi, odnosno da li ima nedostataka? Pohvaljujem blog
ОдговориИзбришиHvala Sanja.
ОдговориИзбришиPrimena simulacija u nastavi je korisna ali takođe ima i svojih nedostataka. Budući da učenik sa računarom komunicira pismeno, on nema mogućnost da čuje živu reč nastavnika, što se loše odražava na obogaćivanje i usavršavanje njegovog rečnika.
Zaboravila sam da pohvalim blog. Sve pohvale, blog vam je jedinstven u našoj grupi (mislim na muzički dodatak :) )
ОдговориИзбришиHvala kolegenice. Znaci mi Vase misljenje :)
ОдговориИзбришиSve pohvale za blog
ОдговориИзбришиpohvale za blog i nadam se da će te još vise objasniti ovu temu
ОдговориИзбриши